ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! АКТУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Мешканці, дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати соціальні послуги.
Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно Закону України від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Центр надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.
Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.
Адміністратором ЦНАПу Надлацької сільської ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб у кожному населеному пункті нашої громади.
Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Надлацької громади необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг, з метою уточнення:
- чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
- внести в базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
— паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
— ідентифікаційний номер (всіх зареєстрованих);
— свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
— правовстановлюючі документи на житло;
—— свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
У Центрі надання адміністративних послуг кожен зможе отримати консультацію про перелік необхідних документів для внесення відомостей до РТГ та роз'яснення норм чинного законодавства.
Просимо звертатися у відділ «Центр надання адміністративних послуг» сільської ради.